Öt hasznos applikáció az üzlethez (2017)

Az üzleti életben nem csak fejleszteni, de használni is érdemes az alkalmazásokat. Míg néhány éve csak a levelezésünket és dokumentumaink olvasását intéztük telefonon, ma már a költségvetést, konferenciabeszélgetést vagy projektfolyamatokat is kezelhetünk okostelefonok segítségével. Összeszedtünk ötöt a szerintünk leghasznosabb, üzletmentet segítő applikációk közül.

Expensify

Az Expensify beolvassa a számlákat és blokkokat a telefon fényképezőgépének a segítségével, és rendszerezi az így bevitt adatokat. Rengeteg időt spórolhatnak meg a dolgozók, akiknek így nem kell manuálisan bevinniük és feldolgozniuk az adatokat. Az ingyenes alkalmazás lehetővé teszi, hogy a vállalkozásunk költségeit nyomon kövessük. Szinkronizálható a hitelkártyáinkkal is annak érdekében, hogy a költségeket automatikusan kövesse. Átvizsgálhatjuk vele a bevételeket, és létrehozhatunk egy gyors költségelszámolást is.

Trello

A Trello ingyenes projektmenedzsment-eszköz, amely segít kiigazodni a folyamatokon és kommunikálni az azon dolgozó kollégákkal, mindezt pedig egy felületen. Az alkalmazással rendszerezhetjük a teendőket, munkatársainkhoz rendelhetünk feladatokat, és követhetjük azok státuszát. Kommentek formájában válaszolhatunk a feladatokkal kapcsolatos kérdésekre, valamint fényképeket és videókat tölthetünk fel felhő alapú tárhelyünkből.

MailChimp

Akik MailChimpen szervezik e-mail-marketingjüket, azoknak a hozzá készült app nagy segítség lehet. Pár érintéssel indíthatunk el új eDM-kampányokat, szerkeszthetjük adatbázisunkat, riportokat kezelhetünk benne, és egy felhasználóbarát felületen monitorozhatjuk aktuális kampányainkat.

Skype for business

A Skype-ot nem kell senkinek bemutatni, azonban az üzleti verzió akár 250 fős értekezletek lebonyolítására is lehetőséget ad. A vállalatoknak szánt alkalmazás ezenfelül együttműködik az Office csomaggal, így akár Outlookban ütemezhetjük a Skype-értekezleteket, de prezentáció nézése közben is hívást kezdeményezhetünk akár a PowerPoint alkalmazásból is. Virtuális szobák létrehozásával témakörök szerint hozhatunk létre munkacsoportokat, melyekben a kollégák valós időben dolgozhatnak együtt földrajzi helyzetüktől függetlenül.

Facebook Ads Manager App

A cégtulajdonosok és marketingmenedzserek nem tudnak egész nap a gép előtt ülni, így nekik különösen hasznos, hogy Facebook-hirdetéseiket mobilon kezelhetik. Az Ads Manager App segítségével nyomon követhetjük és szerkeszthetjük hirdetéseinket, szerkeszthetjük az ütemtervet és a büdzsét, új hirdetéseket hozhatunk létre, és értesítést kapunk a fontosabb fejleményekről.


Alkalmazásokkal kell alkalmazkodnunk a változó világhoz
Akár egy nagyobb vállalatot irányítunk, akár csak most vágtunk bele egy kisebb cég vezetésébe, számolnunk kell azzal, hogy a saját mobilalkalmazás létrehozása lassan elengedhetetlen része ismeretségünk és márkánk felépítésének. A világ legnagyobb közösségi oldalának statisztikáiból jól kiolvashatóak a mai trendek: 1,9 milliárd ember van fent a Facebookon, ebből 1,15 milliárd naponta használja a Facebook mobilalkalmazását is, és egyre többen vannak, akik csak mobilon használják a közösségi oldalt. A fiatalabb generáció tagjai már többet nézik az okostelefonjukat, mint a tv-t, a vállalkozóknak pedig alkalmazkodniuk kell a változó világhoz.

A cikk