Időgazdálkodás a Microsoft Planner új funkcióival (2018)

A Microsoft Plannerre csapatok és egyének is számítanak a szervezésben, a gördülékeny együttműködésben és összehangolásban, a projekt méretétől függetlenül. A Planner négy új funkciója nagyobb áttekintést nyújt a projektek ütemtervéről, lehetővé teszi feladatok csoportosítását és szűrését, közelgő határidőkről szóló értesítések küldését, illetve rövidesen feladatok Outlook-naptárban történő közzétételét is.

Íme a négy új funkció összefoglalója.

  • Az Ütemezés nézet – Ha ismeri a feladatok ütemezését, akkor betarthatja a határidőket, előre tervezhet, és tájékozódhat a projektek állapotáról. Továbbá a heti és a havi feladatnézetben húzással rendezheti át az ütemtervet. További információt a súgócikkben talál.
  • Csoportosítási és szűrési lehetőségek – A Planner csoportosítási és szűrési lehetőségei részletesebb áttekintést nyújtanak a feladatokról, így segítve a határidők betartását. A feladatokat például határidő szerint szűrheti, jobban átlátva őket ütemezés szempontjából. Ha pedig csoportosítja a feladatokat, akkor láthatja a még el nem indítottakat, így fontossági sorrendet állíthat fel.
  • Határidő-értesítések – E-mail-értesítést kérhet, amely a következő héten esedékes feladatokat foglalja össze, így mindig naprakész lehet.
  • iCalendar-formátumú hírcsatorna (hamarosan) – Feladatok naptárban történő közzétételével jobb döntéseket hozhat ütemezés és időgazdálkodás terén. Ha felveszi az Outlook-naptárába, soha nem téveszti szem elől aktuális és közelgő feladatait, így könnyebben is teljesítheti őket.

Ezek a funkciók a legkeresettebbek közé tartoztak a Planner UserVoice fórumon. Az Ütemezés nézet, a csoportosítás és szűrés, a határidő-értesítés mind elérhetővé vált az Office 365-előfizetők számára. Az Outlook-naptár iCalendar-formátumú hírcsatornán keresztüli integrációja hamarosan érkezik. Számítunk megjegyzéseire és visszajelzésére. Visszajelzést a Planner UserVoice fórumon küldhet. Látogasson el a Planner oldalára.

Most ismerkedik a Plannerrel?

Tökéletes időzítés a Planner-ismeretek elsajátítására! Ezekkel az új funkciókkal a Planner teljes körű megoldást jelent feladat- és munkakezelésre. A Planner az Office 365 hatékonyságnövelő csomagjának része, és teljes mértékben integrált a többi Office 365-alkalmazással. És ha már most is használja a Microsoft Teamst, a Teams-munkaterületén belül létrehozhat egy Plannerbeli tervet, így mindenki egy központi helyen dolgozhat. A Plannerbeli tervek össze is kapcsolhatók a Microsoft Project Online-feladatokkal, így a csapata nyomon követhet feladatokat és munkákat a Plannerben még abban az esetben is, ha a szóban forgó munka egy nagyobb, a Project Online-ban követett projektterv része. További információt a Planner oldalán talál.

– a Planner csapata


https://www.microsoft.com/hu-hu/microsoft-365/blog/2018/02/05/conquer-time-with-new-features-in-microsoft-planner/