A nappalis hallgatók a szemeszter második felében egyéni évközi feladatot készítenek. A témát egy rövid évente változó listából ki-ki saját érdeklődésének megfelelően választhatja. Néhány példa egyéni feladatra:
Jellemző mennyiségi adatok : átlag nyitva 120 pozíció, havonta 50 új pozíció, átlag 20 jelentkező havonta a nyitott pozíciókra, kb 25%-a papíralapú, ami 3 db. A4.
A kidolgozáskor megadandó:
– tárolóeszköz – költség,
– tároló hely igény-költség,
– rendezési elvek,
– szabályzat vázlat.
Hallgatóként többször kapnak csoportos projektfeladatot amelyeket határidőre kell elvégezniük (pl.: bürotika), de közben fizikailag ritkán találkoznak.
Ismertesse, hogy
– az egyetemi rendszerek milyen támogatást adnak ehhez, és
– milyen külső támogatást tudnak használni.
– Hogyan nézne ki egy ilyen feladatvégzésnek az ideális menete?
Mitől nevezhető környezettudatosnak a nyomtatás?
Havi 20.000 oldal FF és 10.000 oldal színes nyomtatásához milyen zöld nyomtatók választhatok. 3 éves TCO vizsgálatánál mekkora felárat jelent a környezettudatosság abszolút értéken és %-san megadva?
Milyen folyamatokat kell még a nyomtatáshoz illeszteni, hogy az környezettudatos legyen?
Milyen funkcionalitású mobiltelefonos applikációk (iOS, Android) segítik, hogy irodai feladatokat végezhessünk mobil élethelyzetekben?
Konkrétan milyen applikációkat telepíteni mobiltelefonjára és milyen feladatot végezne vele?
2020 tavaszán az élet úgy hozta, hogy egyetemi hallgatóként élesben kell használni egy home office jellegű atípikus tanulási környezetet. Az eltelt idő SZEMÉLYES tapasztalatairól kérek visszajelzést!
– Mi okozta a legnagyobb nehézséget! (technikai környezet, időbeosztás, …)
– Milyen oktatói hozzáállás segít a tanulásban?
– Milyen technikai támogatásokat használtak oktatóikkal, mi a vélemény ezekről?